Vision
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Escape the room Strona Główna -> Escape the room
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
catheleen
Dinozaur ;)
Dinozaur ;)



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 06.07.2009 11:44    Temat postu:

Vision Room Escape Game - jak przejść. Mam nadzieję, że komuś się przyda moja robota Wink


Cytat:
Na wprost.
W koszu jest liczba (najlepiej spisać na kartkę razem z figurą, w jaki jest wpisany numer),
w szufladzie jest kawałek śrubokrętu,
na półce kieliszek,
po prawej stronie biurka następna liczba (spisujemy na kartkę razem z figurą).

Idziemy w lewo, wyłączamy światło (po lewej stronie, obok roślin) i przy 5 kwiatku mamy kartkę z napisem "NEWSENSE".
Jeszcze raz w lewo, przy ciemnym biurku, za pufą jest liczba (spisujemy wraz z figurą),
na ciemnym biurku w ostatniej książce jest korkociąg, bierzemy go,
po lewej stronie szafki jest kartka, a na niej namalowane takie dziwne coś.

Kartkę zza szafki z tym dziwnym czymś wkładamy w drugą książkę (tworzy się taki człowiek namalowany).

Po prawej stronie biurka, podnosimy kosz z owocami, wtedy otwieramy pierwszą szufladę, znajdujemy tam ludzika i ustawiamy go wg. książki (tej drugiej) (pamiętajmy żeby głowę ludzika także dać do góry) i mamy klamkę do jasnego biurka. Bierzemy klamkę.

Otwieramy klamką biurko i bierzemy pudełko.

Spoglądamy na biurko i na znajdującą się tam mapę. Potrzebne są nam kierunki (N,S,E,W) (najlepiej przemalować to sobie na kartkę), idziemy do ciemnego biurka i w ostatniej szufladzie jest pudełko. Naciskamy "NEWSENSE" wg. kierunków NSEW, otrzymujemy klucz do szafki obok. Otwieramy szafkę. Bierzemy butelkę i tą butelkę otwieramy korkociągiem. Bierzemy kieliszek i przelewamy do kieliszka to coś z butelki i mamy zieloną kulkę. Bierzemy ją.

Wkładamy ją do skrzynki (z jasnego biurka) i mamy szyfr do szafki.

Bierzemy kwiatek i metalowe coś.

Pod doniczką z kwiatkiem jest szyfr do zegara. Trzeba zauważyć, że jak mamy szyfr, to strzałka jest tak jakby końcówką śrubokrętu, czyli punktem odniesienia, wg którego musimy wciskać te guziki.

Mamy śrubokręt (on spada na biurko jak zadziała ten trik z zegarem).

Śrubokrętem odkręcamy figurkę żaby (lewa strona szafy, pod żabą są dwie śrubki), jak już odkręcimy żabę to wyciągamy z niej niebieską kulkę.
Wkładamy kulkę do pudelka i widzimy podpowiedź - kierunki potrzebne do zdjęcia obrazu. Patrzymy na obraz i uderzamy w niego w takiej kolejności, w jakiej było w podpowiedzi. Za obrazem mamy klucz do skrzynki z niebieskim kamieniem (ta szkatułka pod biurkiem).

Otwieramy szkatułkę, bierzemy kulkę, a śrubokrętem odkręcamy z tej szkatułki kamień. Wkładamy do skrzynki (którą cały czas mamy) i mamy podpowiedź.

Wkładamy tą żółtą kulkę w oko żaby, przekręcamy głowę żaby w lewo i stawiamy ją kolo 5 kwiatka. W miejsce promienia na zegarze wkładamy kamień wyciągnięty przed chwilą ze szkatułki - wtedy świeci takie światło w podłogę. W to miejsce oświetlone na podłodze wsadzamy korbkę spod poduszki sofy. Bierzemy następny metalowy element i w dziurki wkładamy "klucz".

Mamy klucz francuski i odkręcamy nim sofę po obu stronach. Mamy trzeci element.

Wkładamy elementy do metalowego koła na ścianie. Mamy klucz do szuflady.

W szufladzie mamy planszę z muszelkami - musimy zapamiętać, na których 'kostkach' są muszelki, które są na obrazie. Prawy dolny róg planszy to żółta kulka, bierzemy ją). Wkładamy ją do skrzyneczki i mamy ustawienie do skrzynki z rybką (na wysokiej półce). Idziemy do tej skrzyni z rybką, naciskamy rybkę tak jak to było w podpowiedzi (chyba musi być buźką do góry), naciskamy tylko te kwadraciki, w których są znane nam muszelki z obrazu (te, które mieliśmy zapamiętać, gdzie są).

Otwiera nam się ta skrzynka.
Ze skrzynki bierzemy notes i kulkę, kulkę montujemy w ludziku jako głowę i ustawiamy ludzika tak, aby zmieścił się w wolne miejsce w tym metalowym czymś na ścianie. (tam, gdzie był kiedyś obraz - ten ludzik musi mieć tak dziwnie ręce do góry, złożone u góry;p).

Otwiera się przejście.
Wychodzimy na balkon.

Na balkonie.
Zabieramy takie coś metalowe co leży na ziemi i takie coś co jest na dole drabiny w srebrnym schowku - taki kołowrotek.
Następnie 'zbieramy' cztery liczby. Musimy na kartce sobie zapisać, gdzie (na czym) jaka liczba jest.
Te liczby są:
Pierwsza na takim czymś do ruszania na boki (wajcha).
Druga (po ruszeniu tą wajchą wiatrak się zatrzyma) jest na skrzydle (jesteśmy przodem do balkonu i widzimy skrzydło wiatraka, spoglądamy w dół - jest tam liczba). Trzecia - musimy z powrotem uruchomić wiatrak - wchodzimy po drabinie do góry i spoglądamy w górę, musimy zaczekać aż śruba się pokręci i wtedy zauważymy liczbę na tej śrubie.
I ostatnia, czwarta - na złotej zębatce.

Zaglądamy do książki.
Na rosiczce (tej roślince, która mamy) jest kulka, bierzemy ją i wkładamy do naszej skrzyneczki i odczytujemy podpowiedź - w jakiej kolejności wpisywać liczby (takie obrazki). Na pierwszej stronie w książce mamy rysunek, który przycisk to jaka liczba (najlepiej to sobie przerysować na kartkę).
Wpisujemy te liczby w dobrej kolejności w odpowiednie miejsca (guziki nad drabiną).
Zabieramy klucz. Wsadzamy złoty kołowrotek.

Wychodzimy z balkonu.

Pokój.
Kluczykiem otwieramy środkową szafkę z komody - mamy drugą część zardzewiałego (starego) kołowrotka.

Idziemy na balkon.
Na balkonie podmieniamy zardzewiały kołowrotek na ten złoty. (jeżeli zamiast złotego kołowrotka widać takie jakby linki to oznacza, że musimy wyłączyć wiatrak tą wajchą i dopiero wtedy podmienić).

Bierzemy złoty kołowrotek.
Idziemy do pokoju.

Pokój.
Złoty kołowrotek umieszczamy w tej dziurze w ścianie pod kwiatkami.

Idziemy na balkon.
Na balkonie włączamy wiatrak.

Idziemy do pokoju.
Podchodzimy do tej dziury pod kwiatkami i jak się kręcą te zębatki to w pewnym momencie widać kluczyk - bierzemy go.

W przejściu między pokojem a balkonem jest z boku takie coś - wkładamy tam klucz zdobyty przed chwilą. Naciskamy czerwony przycisk.

Zjeżdżamy na dół i robimy układankę. Po prawej stronie jest konik morski (ten z książki), po lewej taki wąż, na dole ślimak i u góry ptak. Ta układanka musi być taka jakby logiczna, żeby żadna kreska nie została sama xD W te dziurki z układanki wkładamy kolorowe kulki. Żeby wiedzieć, gdzie jaką włożyć, najlepiej każdą z nich włożyć do naszej skrzynki i zobaczyć podpowiedź. (woda z podpowiedzi to konik morski, ptaki to oczywiście ptak, liść to ślimak, pustynia to wąż).

Otrzymujemy klucz. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy.

The End. xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Escape the room Strona Główna -> Escape the room Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Strona 10 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin